När anspänningen släpper

 
 
 
Som ett brev på posten kommer
förkylning och feber när jag pustar
ut efter en intensiv jobbperiod.
 
Men nu är ansökan inne och
resten av veckan kan ägnas åt
lite mindre krävande uppgifter.
 
Jag ska dessutom kurera
mig med alla huskurer och
vitaminer som jag bara kan!
 
D-vitamin, immun, citron/ingefära 
huskur och... ja, har ni mer tips?!
 
 
 



åsa i åsele säger

Gurkmeja, ingefära, svartpeppar, kanel.
Vitlök och Cvitamin i form av clementiner :)

Jag dricker ju min blandning,

Blanda och drick 1–2 gånger om dagen. Skål!
Handen på hjärtat, det har blivit en hel del shots genom åren men aldrig någon som smakar som den här. Shotten är komponerad av professor Stig Bengmark, och han dricker den varje dag.

(1 glas)
1 dl valfri juice (om du är hardcore kan du köra på vatten) jag blandade faktiskt i te
1 msk malen gurkmeja
¼ tsk malen svartpeppar
1 tsk malen kanel
1 knivsudd malen kryddnejlika
1 msk äppelcidervinäger
1 msk olivolja
1 msk pressad citron jag hade inte någon citron hemma så jag körde utan citron
Blanda och drick 1–2 gånger om dagen. Skål!

2016-11-10 @ 12:40:12
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Echinagard, vitlökskapslar. och nåt starkt att gurgla (och svälja)

Krya på dig.

2016-11-10 @ 14:08:22
Johan säger

Det brukar vara så, att förkylningar och så kommer när alla spänningar släpper och man tillåter sig själv att slappna av. Hoppas du mår bättre snart iaf! :)

SV: Tack så mycket! Det känns bra och är nöjd med mitt eget spel också :)

2016-11-10 @ 16:22:04
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
ansepanse säger

vitlök är bra
krya på dig
kramar <3

2016-11-10 @ 18:59:51
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: