Testar nyheter

 
 
Farsdag i dag och då
väljer ju pappan givet att
åka och jaga :-)
 
Så jag och barnen får fira
honom då han kommer hem.
 
Nu är ungarna ute och leker
i snön medan jag går igenom
en artikel som jag siktar på
att kunna skicka in i morgon.
 
Sedan ska vi testa glögg!
 
Julgrötstomtarna var ingen
hit om ni frågar mig, däremot
har vi knökat i oss två choklad-
kakor med polkagris, så de
får tummen upp av oss alla.
 
Återkommer med betyg på
glöggen...
 
* * *
 
 Vi testade polkaglöggen,
och nja, jag som är dunder
förkyld tyckte minten gjorde 
den "frisk" men Luran dissade den 
och drack hellre åkerbärsglöggen.
 
Själv väntar jag tills mina 
smaklökar och doftsinne
gör den rättvisa innan jag
uttalar mig.
 
Nu ska jag kika ikapp 
förra veckans avsnitt av
Midnattssol så att jag är
i fas inför kvällens avsnitt.
 



åsa i åsele säger

Om jag ska äta skumtomtar ska det vara orginal :)

Polkachokladen tycker jag är för söt... vanlig choklad är goare ;-)

Polkaglögg har jag inte sett... ska kolla :)

Vad är den andra glöggen för nått?

Ha en fin söndag, kram

2016-11-13 @ 12:26:16
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
åsa i åsele säger

Är det pepparkaksglögg så gav jag omdömet 2 tomtar av fem häromdagen.

2016-11-13 @ 12:28:21
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

utan att ha smakat låter det som att jag håller med Luran.. polkaglögg.. nja...

2016-11-13 @ 22:15:16
maria eek säger

Polkaglögg blev jag sugen på att testa!

2016-11-14 @ 00:43:49
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: