En hård nöt

  
 
 
Barnen har tjatat om att få 
en kokosnöt.
 
Sagt och gjort, hittade en
på ICA idag, och nu funderar de
på hur de ska öppna den...
 
Bogge som lyssnat en hel
del på Povel och låten "Far jag
kan inte få upp min kokosnöt"
har några tips, men konstaterar
att dynamit inte är en bra idé 😂
 



ansepanse säger

:) du måste berätta hur ni fick öppnat den till slut
massor av kramar <3

2016-10-08 @ 12:54:17
URL: http://kinaguld.blogg.se
åsa i åsele säger

För något år sedan köpte vi en kokosnöt eftersom Elin ville se hur kokosnöt såg ut inombords ;-) samt smaka... jag tror vi använde en såg, ja jag vet faktiskt inte hur man öppnar en kokosnöt ;-)

kram

2016-10-08 @ 14:31:38
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

'vi brukar såga av den upptill.. men fy ... det är inge gott. kokosmjölken är mycket godare än det där äckliga genomskinliga vattnet.

2016-10-09 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: