Hus & Hem och ny glögg

 
 
Förmiddagens tidsfördriv
är att bläddra i denna
tidning och testa Blossas
nya BlåbärIngefära glögg.
 
 
 
 
Glöggen är alkoholfri och
ekologisk, så Luran fick 
även hon smaka då 
hon älskar glögg.
 
Betyget?
 
Jag älskade att den inte
är söt och sliskig utan syrlig
och fräsch i smaken, men
något "tunn". 
 
Luran gillade den 
också men hade nog
inte klagat om den varit
lite sötare...
 
4 av 5 möjliga tummar
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
 



åsa i åsele säger

Tack för glögg-tipset.

Ha en fortsatt fin lördag, kram

2016-10-29 @ 13:43:29
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Popprinsessan säger

Spännande! Älskar ingefära så den ska jag testa! Kram

2016-10-30 @ 07:08:19
Linda Persson säger

Jag gillade den verkligen även om jag också tyckte att den kändes lite tunn som du skrev. Tänker mig den perfekt i en termos ute till vintern! Gubben var inte så förtjust så mer till mig! ;)

Svar: Precis mer till dig 👍🏻 Här lär vi köpa den fler ggr, men här näst på tur står test av årsgångsglöggen - ska bli spännande, vet inte vad jag ska tro om kråkbär...
Therese Bjärstig

2016-10-30 @ 18:07:36
ansepanse säger

jag kan ju inte dricka sådant eftersom det är socker i, annars hade jag inte något emot att smaka
kramar <3

2016-10-30 @ 19:29:59
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: