Möjligheter

 
 
Just nu ser jag bara möjligheter
efter positiva besked rörande
ekonomin i ett av mina projekt.
 
Så skönt då det öppnar upp för kul
samarbetsmöjlighetet och win-win
 lösningar för oss alla :-)
 
Det blev mot bakgrund av detta
en toppen dag "på jobbet" och så har jag
även hunnit en sväng till frisören innan
jag hämtade hem barnen lite
tidigare.
 
Bogge och jag har gjort en korvstrogsnoff
till middag medan Luran räknat matte.
 
Ikväll tänker jag festa till det med
julmust, clementin och årets första
julmagasin när barnen somnat.
 
Nu är det en uuunderbar tid
att vänta ;-) 
 
 
 
 



ansepanse säger

:) jag vet ju att du gillar det där med jul och julpynt :) vet du att jag har en stor flaska påskmust kvar, skulle kanske ta den någon dag, det finns ju sockerfri variant som jag använder, den är också god
Luran <3 är duktig som räknar (och läser) och Bogge <3 är duktig som hjälper dig med matlagningen
Sv: vad tyckte Luran <3 om kokosvattnet och gillade de att knapra på innehållet?
idag var jag tvungen att gå till vårdcentralen för att få bort vaxproppen i ena örat, det var helt tilltäppt och jag hörde ingenting med det örat, först försökte de spola bort vaxet men det gick inte även om de provade med det länge och väl, sedan tog en doktor och sög ut det med en konstig maskin som lät väldigt mycket, det tog tid det också och doktorn kunde inte få ut allt ändå, det satt så till att han inte ville riskera att skada något, han sa att jag skulle använda mig av Revaxör för att få bort resten och det ska jag göra nu i natt
massor av kramar till er alla <3

2016-10-12 @ 18:53:17
URL: http://kinaguld.blogg.se
åsa i åsele säger

Ditt inlägg är fyllt av positivitet :) kram

2016-10-12 @ 19:16:50
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Anonym säger

Älskar att julmagasinsäsongen är igång!
Kram Helen

Svar: Ja det är mysigt att bläddra, men här blir det nog bara hus och hem...har högar från tidigare år att återvinna då det ofta är varianter av samma sak år från år. Det är väl det dom är tradition 😉
Therese Bjärstig

2016-10-12 @ 20:59:49
http://mittisiktet.wordpress.com säger

Julen för mig är långt borta än. Fortfarande är det jakt. Ha det bäst 😊

2016-10-13 @ 02:52:15
christin säger

Tjenare till denna gudomliga dag!!
Har varit ute med doggsen och det är skönt och mycket vackert ute. Lilltjärnen har ett islager nu... Är magasinet bra? Jag har köpt det vareviga år och ibland så är det lite si och så med innehållet men det hör liksom till att införskaffa det ändå.
Så bra att du har framtiden ordnad med både ekonomi och göra... Jagar du också i helgen?

Kramar!!

Svar: Nja... inget nytt under solen men trevlig läsning ändå. Blir nog inga fler tidningar i år, återvinner de högar jag har med gamla ist! kramar ❤️
Therese Bjärstig

2016-10-13 @ 10:17:19
Johanna - Livet vid havet säger

Mysigt! Har minsann druckit både julmust & glögg förra veckan. så sjukt gott!!!

2016-10-13 @ 10:54:30
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Inköpt - och oläst.. hann aldrig under helgen. Men ska ta tag i det... :-)

2016-10-19 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: