Nöjd Bogge

 
 
Idag inleddes november/läslovet
och barnen fick vara hemma då 
fritids var stängt för utbildning idag.
 
Det blev sovmorgon, och sedan kom
grannen/gudmor förbi med en påse
till med kläder till Bogge, fast nu med 
ytterkläder - guld värt!!!
 
Vi är så glada och tacksamma ❤️
 
 
 
 
Dessutom fick ungarna följa med
för lek i sporthallen och bad på 
badhuset så jag hann jobba 
undan lite. 
 
Så anslöt jag sedan för att se på
filmen Den stora vänliga jätten som
vi fick se gratis som en lovakrivitet.
 
I morgon hämtar svägerskan 
barnen så de får följa med hem 
till byn och vara med kusinerna
till på onsdag, så lovet fortsätter
på bästa sätt för barnen!
 
Är så himla tacksam för det.
 
 
 
 



åsa i åsele säger

Att vara ledig då det är lov är en rättighet inte alla barn kan åtnjuta. Tyvärr.

Halloween mys å Bus eller godis vandring har Elin sysslat med idag.

kram

2016-10-31 @ 21:12:28
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
http://mittisiktet.wordpress.com säger

Aron är på konfirmationsläger 😊 och jag pysslar hemma med åteljakt och renovering av mårdfällor. Ha en fortsatt fin dag 😊

2016-11-01 @ 06:17:58
Johanna - Livet vid havet säger

Wow vilken bra start på lovet :)

2016-11-01 @ 08:19:19
ansepanse säger

inte dumt att få kläder så där, vad tuff han ser ute Bogge <3
PS glömde ju att skriva om hundvalpen, vad roligt för er alla och lite extra roligt för Luran <3 som får vara med och träna den nya valpen, det måste kännas både stort och spännande för henne, valpar är ju så härliga, i somras var det en som jag känner som bor ungefär 20 minuter promenad härifrån som hade valpar efter sin ena tik, chihuahuavalpar, jag var helt såld :)
kramar <3

2016-11-01 @ 19:24:52
URL: http://kinaguld.blogg.se
Farmor säger

Va skönt att dom å vara med kusinerna,har planerat att baka pepparkakor om 3 veckor då är jag ledig.Kram på er alla.

Svar: Det lär ju ungarna se fram emot, en mysig tradition ❤️🍪
Therese Bjärstig

2016-11-02 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: