Shopping

 
 
 
Nu har vi shoppat loss så det
räcker för ett bra tag framöver!
 
Bus fick sig en ny Biabädd, 
ben och bajspåsar.
 
Bogge fick sig en ny vinterjacka,
vinterskor, byxor och en tröja. 
Och en ny platta och skydd 
till den så den ska hålla.
 
Luran fick täckbyxor, en hoodie,
sport-top och strumpor.
 
Maken kalsonger, sockar 
och T-shirt.
 
 
 
 
 
Och sist men inte minst så 
bunkrade jag rejält till mig själv :-)
 
Det blev en ny klänning och
strumpyxor, sportbh, två T-shirts,
en hoodie, långärmad top, jeans,
stickad långkofta och en svart lite
längre jacka.
 
Välbehövligt då jag har fukt i
garderoben som krympt 
mina kläder ;-p
 
 
 
 
 
Dessutom hann jag handla inför
nästa helgs firande, och så råkade
jag köpa en kudde och en spegel...
 
Lägg till det massa gott att äta
och dricka så är väl trippen 
till Östersund summerad
och bokförd :-)
 
Vannsinnigt trevligt och ett
stort tack till fam Gustavsson
för härligt sällskap!
 
 
 



åsa i åsele säger

Helt underbart :)
så skoj :)
lite avundsjuk är jag... ;-)

kram

2016-10-01 @ 17:40:28
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
christin säger

Vilken tur gubben har som får så speciella saker...&-)

Svar: Ja visst har han 😜😂
Therese Bjärstig

2016-10-01 @ 20:56:02
Linda/Candygirl%2520 säger

Wow.. vilken shopping. Vad kul att ni hittade så mycket också. :-)

2016-10-03 @ 07:02:21
ansepanse säger

då fick ni ju handlat en hel del bra saker
jag har en nästan likadan kudde, på min blundar, alltså sover räven
kramar <3

2016-10-03 @ 12:55:51
URL: http://kinaguld.blogg.se
Marie Svensson säger

Å den klänningen har jag haft span på. Kanske ska slå till? Behöver något nytt till fars 70-årsdag. /Marie

Svar: Jag köpte den oprövad, och den är snygg men satt si sådär :-/ så pröva, har man lång rygg sitter inte midjan där den "ska" så att säga... Kram!
Therese Bjärstig

2016-10-03 @ 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: