Sista dagen i Idrefjäll

 
 
 
Sista morgonen på denna 
underbart vackra plats.
 
För dem som vill erbjuds frukost
på en topp i närheten, men då jag 
är sjukt höjdrädd hoppar jag sittliften
upp, även om jag länge övervägde
att åka för att njuta av utsikten...
 
Istället äter jag mitt frukostpaket 
på rummet och njuter av utsikten
från balkongen, den är nog så
vacker :-)
 
Långt där borta ser man de
Norska fjällen och i takt med att
solen stiger försvinner dimman.
 
Nu kör vi sista dagen på
denna storslagna fjäll konferens!
 
Sedan HEM ❤️
 
 



Tina säger

Hej vännen! Så otroligt vacker plats du är på men jag förstår att du ändå längtar hem. Jo men det är bra med mig tack, det är mycket i livet bara, mycket tankar och känslor men det kommer bli bra. Vägen dit känns dock ganska lång. Önskar Dig en fin sista dag i paradiset! KRAM

2016-10-05 @ 10:21:48
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
ansepanse säger

jag skulle nog också avstått från sittliften upp, jag tillhör de höjdrädda jag också
förstår att du längtar hem
massor av kramar och kör försiktigt <3

2016-10-05 @ 11:09:05
URL: http://kinaguld.blogg.se
Anna säger

Vilket ljuvligt ställe för en konferens! Jag hade nog också skippat liften, och tagit frukosten i sängen istället :)

Svar: Ja det var ett absolut toppen ställe, så vackert och bra ordnad konferens! Ha en fortsatt fin helg!
Therese Bjärstig

2016-10-05 @ 20:50:25
åsa i åsele säger

Ljuvligt, härligt, underbart :) kram

2016-10-05 @ 20:53:34
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: