Underbar helg

 
 
Vilken underbar helg!
 
Det var toppen att få träffa Lena
med familj, och det skönaste av 
allt var att det var precis som
vi sågs igår även om det 
var flera år sedan!
 
Hennes dotter var helt underbart
söt och charmig, och hon och 
Luran kom så bra överens 💕
 
Eftersom de åkt många mil
passade det fint att sträcka på 
benen och ta en promenad.
 
Det blev en tur till kyrkogården
för att tända ljus innan vi begav
oss hem och åt och drack gott 
och pratade och såg massor 
av foton - så skoj!
 
Jag fick även en underbart 
fin presen med anledning av
att jag blivit docent ❤️
 
Tyvärr har allt roligt ett slut,
så idag åker de hemåt igen,
vi har just vinkat av dem.
 
Men nu ska jag verkligen se 
till att vi snart ses igen!
 
 



Johanna - Livet vid havet säger

Så mysigt ni haft det! Trevlig söndag! Kram

2016-10-30 @ 10:19:54
åsa i åsele säger

Härlig helg. kram

2016-10-30 @ 11:45:18
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Anonym säger

Hej min vän! Så länge sedan sist
Hoppas allt är bra med dig och de dina!
Kram
Maggan

Svar: Här rullar allt på i vanlig ordning, hoppas allt är bra med dig? Fast jag vågar knappt fråga med tanke på din otur och allt de drabbas av... Var verkligen läääänge sedan sist <3 kram kram
Therese Bjärstig

2016-10-30 @ 12:14:24
ansepanse säger

vad roligt att träffas så efter lång tid
kramar <3

2016-10-30 @ 19:31:26
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: