Nära...

 
 
I morgon så börjar årets
älgjakt för min del.
 
 
 
 
Så gissa om jag blev glad
då jag fick denna kniv av
maken igår?!
 
Notera dess namn :-)
 
Hade varit kul med en egen
Kronbykniv, men i väntan på
det duger en Ormsjökniv!
 
 
 
 
 
Och det känns konstigt,
i vanliga fall så springet jag runt
och letar hörselsnäckan, antenn,
och batteriet till min gamla radio.
 
I år var de bara att packa upp
den nya och ställa på laddning :-)
 
Så istället hann jag dammsuga
och skura huset innan det var
dags att skjutsa barnen till
skolan och inleda veckans
sista arbetsdag.
 
En bra start på fredagen 
med andra ord! 
 
 PS. För er i krokarna finns även knivarna
"Borga" och "Arksjö" att köpa hos
hylte-lantman.com som verkligen
är supet prisvärda DS.
 
 



Tina säger

Önskar Dig god jaktlycka min fina vän! Och tummarna hålls tills du återkommer med bra nyheter! KRAM

2016-09-09 @ 09:32:51
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
åsa i åsele säger

Så fin å passande gåva M gav Dig,

Måste kännas bra att slippa kuta runt å vända upp å ner på huset i jakt på prylar ;-) bättre att Du kan ladda upp inför jakten :)

Jag hoppas Du får bra dagar i skogen,
en riktig "skitjakt" ;-)

kram

2016-09-09 @ 12:45:35
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: