Älgsafari

 
 
 
Nu börjar det bli rörelse i
skog och mark.
 
Björnarna har vaknat och
det börjar bli dags för älgkorna
att stöta bort fjolårskalvarna...
 
Ett givet kvällsnöje är då att
packa in familjen och åka på 
älgsafari :-)
 
Igår såg vi dock bara en ensam
älgko/kviga, men massor av
skogsfågel. Alltid nått!
 
Ikväll får jag nog inte med mig
barnen då Luran övar att glida 
omkring med sina skor och
Bogge är ute och spelar 
brännboll.
 
Hade gärna gett mig ut och
vakat på bäver men maken 
jobbar eftermiddag i veckan
så det blir tidigast till helgen.
 
Första skoldagen har i alla
fall klarats av och det är nu
vardag en vecka innan det
blir Valborg och en ledig 
första maj att se fram emot :-)
 
 



guccimamma säger

fin bild

kram

Svar: Tack :-)
Therese Bjärstig

2017-04-24 @ 17:35:23
URL: http://nouw.com/guccimamma
ansepanse säger

hade jag bott i faggorna hade jag gärna varit barnvakt, tänk vad roligt det hade varit
brännboll, vad roligt det låter, tänk vad mycket brännboll vi roade oss med när jag var i åldrarna 9-14 år gammal, det var ju så roligt med brännboll
massor av kramar till er alla <3

2017-04-24 @ 18:20:18
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: