Galenskap

 
 
Det blev en intensiv start
på dagen med intervju och
möten och lite oväntade 
inspel som till sist löste
sig på bästa sätt.
 
 
 
 
När jag väl tog helg så baxade
jag in skidor, pulka, sparkar och
tog istället fram barnens cyklar
till deras stora glädje.
 
Jag passade även på att gör lite
påsk i köket och bytte gardiner,
textilier och lampskärmar.
 
Dammsugare och mopp åkte
också fram i ett försök att bekämpa
de kopiösa mängder grus som dras
in dagligen av skor och tassar.
 
(Mina tre dagar i stan bidrog
ju inte direkt till att hemmet är
tipp topp 😜🙈)
 
Jag städade även hundgården
så Bus fick det lite fräschare.
 
Och i dag föddes vår valp,
i skrivandes stund så har fem
hanhundar och en tik kommit
till världen 🐶❤️
 
 
 
 
Efter allt stök behövde jag
vila ryggen och mellanlandade
i soffan och slog på TV:n och
fick då höra om dådet i
Stockholm...
 
Vilken galenskap som finns!
 
Onödigt och vanvettigt,
en handling som aldrig kan
motiveras eller legitimeras.
 
 



norrbotten emmish säger

fruktansvärt de man hört och sett på tv..
Fina foton

2017-04-07 @ 17:53:17
URL: http://nouw.com/lillemmish
Netti Starby säger

Vilken intensiv dag och du får ha en fin kväll! <3 Kramis

2017-04-07 @ 19:19:56
URL: http://nettistarby.blogg.se/
åsa i åsele säger

Ååå har de kommit nu de små bebisarna <3 så kul å Du vilken lycka att det var hanhundar de flesta av dem ;-)

Min 08a syster jobbar på kontor strax vid Åhléns å händelsens centrum, hon blev kvar fram till nyss på kontoret då hon inte tog sig hem.

Ja Du världen är ingen säker plats. Tur vi bor där vi bor.

kram

2017-04-07 @ 20:45:49
Days by Johanna säger

Så flitig du varit :) Och kul med en liten valp, gissar vi får se lite bilder sen :)

Ja det är tråkigt det som hänt i stockholm, finns inga ord som kan beskriva det. tyvärr känns det som det förr eller senare skulle hända här med. Tyvärr.

2017-04-07 @ 21:51:10
URL: http://daysbyjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: