Hackebackeskogen

Fina och orädda rådjur <3
 
 
Idag blev det påsklovsbio i form av
Klas klättermus och de andra djuren
i Hackebackeskogen.
 
Min rygg jublade inte, men popcorn
och glada barn väger över ;-p
 
Övernattning, lek och bad med kompisar
har också hunnits med, så både Bogge
och Luran är nöjda :-)
 
Och mitt dåliga samvete för att jag
jobbar nu när de är lediga lindras en 
aning då jag vet att de har det kul.
 
Lyx att kunna smita iväg på bio
mellan jobbets måsten!
 
Nu blir det något dygn hos mormor
och morfar så att jag ska kunna jobba
undan och ha möten ostört (att vara
uppkopplad på länk med två barn
hemma är inte ultimat nämligen).
 
 
 



Netti Starby säger

Vad skönt att barnen kan vara hos andra så att du kan jobba ostört. Ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

2017-04-19 @ 20:30:33
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Linda/Candygirl säger

Smart med lite bio. Stackars din rygg... vad ska vi hitta på med den?

2017-04-19 @ 21:13:15
URL: http://www.candygirl.nu
Pauline Hurtig säger

men ååååh så fina!

2017-04-20 @ 13:24:00
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
ansepanse säger

mm, förstår att det uppskattades med ett biobesök, härligt att de har mormor och morfar att kunna åka till och sova över hos, jag är säker på att båda parter uppskattar det lika mycket
rådjur ja, visst är de fina och härliga djur, men, men, de kommer in i trädgården på nätterna och äter upp så mycket som jag tycker är vackert, penséerna skyddar jag genom att ställa ett kompostgaller över, en kruka fick nya penséer eftersom rådjuren åt upp allt i den
massor av kramar till er alla <3 <3

2017-04-20 @ 19:23:20
URL: http://kinaguld.blogg.se
åsa i åsele säger

Passerade Dorotea igår å OJ så lite snö Ni har jämfört med Åsele, i Strömsund var det i princip snöfritt.

Hade en plan att ta mig till Vilhelmina idag,
igår drog veterinärbesöket ut på tiden (nästan 2 timmar) så Granngården hann stänga å jag behöver bl a hundfoder så därför var planen ett Vilhelmina besök.
Men då jag vaknade med dåligt mående efter en natt då jag sovit sämre kändes det som dum ide att sätta mig i bilen å köra... blir en annan dag i morgon å förhoppningsvis ett bättre mående.

Fy usch för Din rygg å att sitta på de stolar Ni har på bion, mer tortyrredskap än stolar man sitter skönt i, fördelen med bion i Åsele är ju stolarna ;-)

Politik - speciellt inom kommun - är ett ständigt återkommande diskussionsämne här hemma ;-)
J kommer troligtvis att lämna politiken efter denna omgång då han antagligen kommer att starta eget och då är det bäst att stå utanför politiken.

Ha en så bra dag Du kan, kram

2017-04-21 @ 11:25:39
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: