Borta

 
 
Detta blir en intensiv
vecka med tre dagar i staden
först forskningsledarskaps kurs,
sedan personaldag och möten.
 
Idag har jag varit i Vilhelmina 
för ett arbetsgruppsmöte med GÖP.
 
Så nu får det bli mysmiddag med
familjen då jag inte är hemma
igen förrän på torsdag.
 
 
 
 
 
Jag passade på att duka med de fina
nya servetterna som matchade brickan
jag köpte på Lagerhause.
 
Jonna Jintons fina design,
men tur i oturen att grannen inte köpte 
kudden tidigare då den var på tok för
rosa för att passa in här hemma.
 
 



åsa i åsele säger

Servetterna gillar jag... väldans fina.

En "borta typ varje dag" vecka för Dig, har Ni skolstart nu oxå eller när börjar skolan i Dorotea?
Elin börjar på onsdag.

Idag så började R jobba i Dorotea, han ska köra taxi, samma lika jobb som han hade i Umeå.

kram

2017-08-21 @ 21:51:02
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Frida - Vita Villan säger

Men åh så fin bricka o servetter. Kanske också måste köpa. :) Hoppas du haft en fin vecka så här långt?! Själv ska jag göra mig iordning och lämna stora barnen i skolan innan jag beger mig till formexmässan.
Kramar!

2017-08-23 @ 07:00:49
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: