Lägerskola

 
 
Luran har packat och är redo
för lägetskola med övernattning
tills morgondagen.
 
Då jag flängt och farit är vi
tacksamma att mormor och
morfar levererade flytväst, metspö
och liggunderlag från stugan.
 
Själv åker jag till Umeå för ett
slutseminarie på SLU.
 
Som tur är rycker farmor ut 
även idag och hämtar Bogge
på fritids och ser till att han 
får middag.
 
Det är verkligen guld värt att
ha nära och kära som hjälper 
till när maken jobbar kväll och
jag är ute och flänger och far!
 
 



Anonym säger

Så mysigt med lägerskola för Luran. Brukar vara väldigt uppskattat. Skönt att ni fick hjälp med logistiken.

Kram

2017-08-31 @ 09:25:40
znogge säger

Inte anonym!

2017-08-31 @ 09:25:51
Tina säger

Men jösses vilken stor och fin tjej! Känner ju knappt igen henne. Har ju blivit stora damen, så fin! <3 Ja det är tur att man har lite stöd ibland när vardagen blir för tuff. Många varma kramar!

2017-08-31 @ 09:32:34
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
ansepanse säger

vad roligt för Luran <3 och spännande förstås, uj vad stor hon blivit säger långtbortimormor, det får ju "mormödrar" säga, eller? :)
du är rädd om dig när du är ute och far på vägarna, det vet jag ju men måste ändå säga, kör försiktigt
massor av kramar till er alla <3

2017-08-31 @ 13:10:54
URL: http://kinaguld.blogg.se
Linda/Candygirl säger

Visst är det skönt med ett skyddsnät som så gärna tar sig an dessa uppgifter. Saknar vårt - även om det inte behövs på samma sätt idag....

2017-09-01 @ 07:23:41
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: