Mjukstart

 
 
Idag skulle barnen ha återgått
till fritids, men då jag inga resor
eller möten har inbokade denna
vecka så får de ytterligare en
vecka sommarlov...
 
 
 
 
Och då det var rätt hyggligt
väder ville barnen åka och bada.
 
Så på min lunch blev det ett
snabbt besök på Risnäset.
 
Men om det var särskilt varmt
i vattnet synar jag då barnen såg
ut att frysa en hel del så fort
solen gick i moln.
 
 
 
 
Så det blev inget bad för mig,
trots att jag köpt mig en ny baddräkt...
 
Verkar som jag inte kommer att
doppa mig i år om inte sommaren
tar och skärper till sig rejält så
här i sluttampen innan hösten
tar vid på riktigt.
 
 



åsa i åsele säger

Du har ju en våtdräkt ;-)

Nä fy för denna sommar :(

Skönt Du kan anpassa Dig efter barnen å jobbar hemifrån så de får en extra sommarlovsvecka.

kram

2017-08-07 @ 20:32:52
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Frida - Vita Villan säger

Härligt med mjukstart! Riktigt tråkig sommar med tanke på vädret! Vi fick lite värme nu de senaste två veckorna men till och från har jag suttit med fleecetröja på stranden. Brrrr!

2017-08-08 @ 22:20:34
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: