Julefriden sänker sig

 
 
Alla större leveranser på
jobbfronten är nu avklarade.
 
Jag har medvetet lagt tid både
på kvällar och helger den sista 
tiden för att kunna trappa ned och
ta det lungt inför julledigheten.
 
Julefriden är ett faktum och
jag njuter av att jobb och jul-
förberedelserna är i fas.
 
Till och med bingolotter inför
uppesittateren är införskaffade ;-)
 
Bara att griljera skinka, göra 
jansson och skaldjurspaj - men det
görs tidigast på fredag, helst lördag!
 
Nu tänker jag grotta ned mig
i soffan och leta upp lite
julstämning på SVT-play.
 
 



Znogge säger

Kom just på att jag glömt att baka saffransskorpor men det får jag försöka hinna med.Annars blir det inte mycket julmat att tala om hos oss. Ingen mat för mig...

Kram

2017-12-20 @ 20:20:03
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Weee... vi har en heldag i Luleå framför oss.. ska fixa sista klapparna (mest nyttosaker - det är typ högvatten på fjortisen brallor och lite sånt) Dock har maken och sonen inte handlat ännu...

2017-12-21 @ 09:54:48
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: