Varm choklad med polkagris

 
 
Tidigare hittade jag två charmiga
tomtemuggar på Tur och retur
som jag köpte till ungarna.
 
 
 
 
Och vad passar väl bättre än att
inviga dem med varm choklad,
polkagriskross i botten, och
vispgrädde och en polkakäpp
på toppen?
 
Särskilt som det är snöoväder ute
och barnen såg ut som snögubbar
när de ramlade in genom dörren
när de kom hem från skolan.
 
Tyvärr klagar Bogge på att han
har ont i örat så jag hoppas att
han inte är på väg att bli sjuk.
 
 
 



znogge säger

Vilken fin mugg och så gott det lät. Varm choklad är alltid ett säkert kort vintertid :D

Kram

2017-12-07 @ 20:18:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Snögubbesoppa lät det ju som. Mmmm...

2017-12-10 @ 15:00:46
Anonym säger

muggar helt i min smak, jättemysigt vackra
hoppas att Bogge <3 klarar sig
kramar <3

2017-12-13 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: