Grönt är skönt

 
 
Äntligen helg!
 
Fredag innebär allt som oftast
lunch på hotellet och en sväng
förbi Blomster för lite helg grönt.
 
 
 
 
Och idag blev det verkligen
grönt i ordets rätta bemärkelse
då jag köpte eucalyptus och
fyndade en fylsnygg vas på
rea för 22kr. Sånt gillas!
 
Eucalyptusen luktar super
gott och står sig länge, perfekt 
att fylla ut tulpanbuketten med.
 
 
 
 
Det behövs lite färg till det vita,
svarta och gråa i köket.
 
Så tillsammans med Luran
letade jag i gömmorna efter
någon passande grön detalj.
 
Vi hittade det här bortglömda,
men väldigt fina formen med
retro mönster :-)
 
 
 
 
Luran visste precis vad det
skulle användas till...
 
Själv försöker jag ge tusan i socker
sedan i julas, så nu sätts sannerligen
karaktären på prov ;-p
 
Trevlig helg!
 



Farmor säger

Va snyggt ha nu en toppen helg,själv gör jag helg på Måndag kramar till er alla.

Svar: Hoppas det har gått bra att jobba 💕
Therese Bjärstig

2017-02-03 @ 19:48:58
znogge säger

Grattis till sköna gröna fynd!

Kram

2017-02-03 @ 20:41:54
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales säger

Gillar din vas!
Och svenskt smågodis, underbart! Vilket sug jag fick.
Ha en skön grön helg!

2017-02-04 @ 12:06:40
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
ansepanse säger

kan tänka mig att Luran <3 kom på vad fatet skulle användas till :)
kramar <3

2017-02-09 @ 19:01:08
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: