Snö, snö och snö

 
 
 
Ute vräker snön ned och det
är ett riktigt busväder.
 
Så det känns extra bra att
inte behöva resa denna vecka :-)
 
Och då jag skulle logga in i
morse möttes jag av denna räv,
tog det som ett tecken på att
detta blir en bra dag!
 
En ansökan till fortbildning fick jag in
nu på förmiddagen så nu är det 
bara att hålla tummarna att
den står sig i konkurrensen...
 
Lunch med maken på
hotellet och nu lite kaffe innan
eftermiddagens möten och
göromål kan bockas av.
 
Har en känsla av att det blir
en tidig kväll i kväll ;-p
 
 
 



znogge säger

Ibland behövs tidiga kvällar. Här ser jag fram emot några sådana...

Kram

2017-02-27 @ 12:51:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Netti Starby säger

Vad skönt att du slipper resa i detta busväder! Kramis

2017-02-27 @ 13:47:02
URL: http://nettistarby.blogg.se/
åsa i åsele säger

Jaa usch fyy å blä så det snöar, inte ett endaste dugg skoj. Förra veckan gick ju traktorn sönder så den står på verksta'n fortsätter det snöa tar jag mig varken bort eller hem (får väl hoppas jag är hemma då jag inte längre tar mig nånstans, för tänk om jag är på fel plats).

Mysigt med hotellunch :)

Är M borta lika mycket nu?

J är politiker så jag å Elin är ensamma... vilket innebär att jag bör skjutsa, lämna å hämta henne på Sporthallen då hon har karateträning.

Jag hade tänkt gå ut å gå lite kort med the dogs men det gick över, jag vägrar pulsa i snön med min värk.

kram

2017-02-27 @ 16:42:07
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

här försvann snön rätt snabbt igen, i natt ska det visst komma lite igen men sedan är det ju plusgrader dagen efter så den lilla snön som kanske kommer i natt lär inte ligga kvar särskilt länge gissar jag
skulle vilja uppleva lite mer snö
det jag istället har sett, vi har snödroppar i trädgården och utanför ett hus som vovvarna och jag gick förbi idag fanns det vårgäck, de där små fina gula blommorna, ett tidigt vårtecken
Sv: tror jag det att barnen tycker det är roligt med snö och roligt för dem också att de får sportlov nästa vecka, hade varit roligt att bo nära er, så hade de fått komma och vara hos mig också :)
massor av kramar <3

2017-02-28 @ 18:51:05
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: