Sol i sinne

 
 
 
Wow! Tänk vad lite sol och
D-vitamin kan göra för humöret :-)
 
Gårdagen var fullmatad med 
möten och det var sen kväll innan 
jag landade här hemma.
 
Även idag har det varit möten
och åtaganden som gjort att dagen
gått i ett, men en kombinerad
lunch/friskvårdstimme i
solen prioriterades in.
 
Välinvesterad tid!
 
 
 
 
Nästa gång får jag nog ta
med mig lunchen, eller i vart
fall kaffet tror jag allt...
 
Jag hade inte tackat nej att
få sitta i solen och njuta av
en kopp kaffe en stund.
 
Nu väntar lax och en avocadosallad
innan det blir ett kvällsmöte för  att
se vad som händer i lokalpolitiken.
 
Tur jag laddat med sol idag
så jag har sol i sinne och ett
strålande humör, för det kan
nog behövas är jag rädd ;-p
 
 



Marie Svensson säger

Å vad underbart! Här nere låg några cm härlig slask när jag kom upp i morse. Längtar efter sol och värme nu. Ha en fin dag! //Marie

Svar: Ja här har vi haft det underbart, vårvinterfeeling, men så idag drog snö och snö och ännu mer snö in... ska snöa hela veckan så nu kom visst vintern?! Konstigt. Hoppas allt är bra med er - massa kramar!
Therese Bjärstig

2017-02-22 @ 07:16:09
ansepanse säger

den 21 hade vi också rätt bra väder, det var skönt ute men idag blåser det runt 21 m/s och det är ett jämt gråtäcke över himlen
kramar <3

2017-02-22 @ 13:10:25
URL: http://kinaguld.blogg.se
Anonym säger

Fantastiska vinterbilder! Vilket ljus :D

Kram

2017-02-22 @ 20:13:52
Linda/Candygirl säger

Ja nu ser vi fram emot alla kaffekoppar som ska intagas i solen.... längtar.

2017-02-23 @ 20:39:23
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: