Begär

 
 
Även denna helg gav
jag mig ut och joggade i sakta
mak och så fick familjen plocka 
upp mig för fortsatt färd till skogen.
 
 
 
 
Idag var vi och inspekterade
körskador på svärfars mark 
där han hade fin plant på
uppväxt...
 
 
 
 
Det var rysligt härligt ute
idag och jag kunde utan större
besvär addera ytterligare 5 minuter
och nästan en kilometer till min
joggingtur :-)
 
 
 
 
 
Råkade få in en galet bra
och peppande spellista så jag
har musiken att tacka för den
härliga känslan idag.
 
 
 
 
Väl i skogen busade vi loss
i vanlig ordning, och idag var Bus
överlycklig då han fick leka med
Kira förutom barnen.
 
 
 
 
Otroligt lite snö för
säsongen i skog och mark...
 
 
 
 
Och väl hemma så stillade jag
mitt galna grötbegär, men både
jag och barnen ratar de odlade
köpe blåbären -fy!!!
 
Tur att vi har frysen fylld 
med äkta vara :-)
 
 
 



åsa i åsele säger

Vem/eller varför har nån kört sönder Din svärfars mark?
Ser ju inte speciellt skoj ut :(

Jag köper frysta hallon,
tycker dem är helt okey.

Gröt äter jag icke.

kram

2017-01-29 @ 14:06:57
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Härligt... men synd att det är sönderkört...

Och ni har mycket mindre snö än vad vi har vid kusten.. här syns inga vägar - Mätte ju 65 cm tidigare, men det har sjunkit samman lite...

2017-01-30 @ 13:53:25
URL: http://www.candygirl.nu
Jenni säger

Härligt att du känner att du kan öka på med löpningen. Här är det stilötje på den fronten. Men är med i ICA-klassikern så det blir skidor istället, tänker att det är lite motion iaf :)

Vet inte om jag törs erkänna att jag har fuskat fram tavlorna ;) Hittade många fina posters på https://desenio.se/sv/artiklar/prints-posters/index.html och sen har jag bara printat ut och ramat in!

Ha en fin vecka!

2017-01-30 @ 15:31:14
ansepanse säger

vilken superhärlig dag, skam till sägandes, här fanns så mycket bär i skog och mark förra året, jo, vi har också blåbär i frysen men inte alls i den mängd jag gärna velat ha
kramar <3

2017-02-01 @ 19:15:21
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: