Fredag den trettonde

 
 
Så har även denna arbetsvecka
nått sin sista dag, och tanken var
att jag skulle ha suttit i en bil
på väg mot Umeå idag.
 
Men med tanke på vädret/väglag
(eller var det med tanke på att det
råkar vara fredagen den trettonde?)
fick jag uppmaning att stanna 
hemma då jag som suppleant
inte behöver ersätta någon i
den betygsnämnd som idag
ska bedöma en licavhsndling.
 
Så jag använder tiden till att 
istället grotta i mötesanteckningar
och protokoll för att utifrån detta 
ta fram utkast till intervjumanualer.
 
Ska passa på att ta mig ut 
idag i friska luften på lite
friskvård tänkte jag också 
så snart det är ljust ute.
 
Ha en härlig fredag!
 
 
 



Carolina säger

Låter som en bra plan för dagen! Spännande jobb du har! :) Själv har jag börjat jobba igen efter föräldraledigheten och det känns så kul! Christoffer är hemma med Vidar nu fram till sommaren. Jag har läst din blogg men inte kommenterat på ett tag för tiden har inte funnits. Jag tycker att det lät så kul med er grej med middagarna - att varje familjemedlem får skapa sin egen meny! Bra idé! :) Hoppas du får en fin fredag och en härlig helg!

2017-01-13 @ 10:28:30
åsa i åsele säger

Måste börja med att kommentera det Carolina skriver, vadå egna menyer och middagar? Jag trodde jag läste Din blogg varje gång Du bloggat... men tydligen icke,
tell me more :) vad har jag missat?

Skönt Du slipper köra till Umeå idag,
snörök och efter gårdagens snökaos längst kusten kan det vara helt o-kul i stan.

Vi ska till Sjukhuset Umeå på måndag med Elins arm,
känns väl inte riktigt kul, men nödvändigt.
Förhoppningsvis ett positivt besked och att vi slipper operation.

Ha en fin fredag, kram

2017-01-13 @ 11:24:18
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
znogge säger

Skönt att slippa ge sig ut om det inte är helt nödvändigt. Så vacker buketten är. Hade bestämt mig för att inte köpa nya rosor men nu vet jag inte... Vår äldsta dotter föddes fredagen den 13:e så det kan vara en väldigt lycklig dag också!

Kram

2017-01-13 @ 14:36:55
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: