Ut på tur, aldrig sur!

 
 
 
Isigt före på årets första tur!
 
Det blev inte långt, 
men roligt hade vi jag och
Luran när vi åkte :-)
 
Dessutom hade vi sällskap 
av ett rådjur, och en liten 
stund senare dök även 
en räv upp 🐺
 
 
 
 
Det blev en riktig toppen
lördag, för när vi kom hem 
så hade pappan i huset
fixat en smarrig middag 👍🏻
 
 
 
 
Plankstek är aldrig fel!
 
Och i morgon bjuder mamma 
på mat så jag verkar lyckas med
konststycket att inte behöva laga
mat på hela helgen 😜
 
 
 



Anonym säger

Doroteas sällskapligaste räv :)

Svar: Ja det var en riktig nyfiken rackare!
Therese Bjärstig

2017-01-28 @ 19:34:14
åsa i åsele säger

O M G så go mat M fixade,
skönt att slippa laga mat ibland.

Ha en fin fortsättning på lördagskvällen.

kram

2017-01-28 @ 20:08:34
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Farmor säger

Å vilken god middag mums,måste komma förbi till veckan är så länge sen jag såg trollungarna.Ha en fin söndag själv jobbar jag i helgen kram på er.

Svar: Ja nu toksaknar vi dig!!! Var på tok för länge sedan 💕
Therese Bjärstig

2017-01-28 @ 22:39:14
Emma N säger

Det är ju så gott med plankstek, ännu godare när man slipper laga den själv 😊 visst körde du också ica klassiker? Hoppas allt är bra med er. Kram

Svar: Ja plankstek är mums, fast jag ätet allt med god aptit så länge jag slipper laga det själv 😜😂 och Näe ingen Ica klassiker för mig, börjar jag med något blir jag dödssjuk så jag myser mest på och försöker hålla konditionen igång med defilibrator och lite HLR emellanåt! 🙈
Therese Bjärstig

2017-01-29 @ 15:04:08
ansepanse säger

sådan lyx är det aldrig här inte, det är bara jag som lagar maten och aldrig blir jag bjuden heller :(, fast å andra sidan så behöver jag ju lite som "specialmat" och då är det säkert det bästa ändå, men ibland skulle det kännas skönt att inte behöva tänka på matlagning
vad roligt med skidtur, det kan vi verkligen inte göra här inte, någon snö har vi inte
kramar <3

2017-02-01 @ 19:11:39
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: