Drar ut på det hela

 
 
Idag fick jag en födelsedagsmiddag
i efterskott av maken :-)
 
Plankstek och raggmunk med fläsk
är hans paradrätter som är så goda!
 
 
 
 
Jag har även fått ammunition
och choklad av olika sorter.
 
 
 
 
Samt blommor och bubbel 
av svärmor 💕
 
 
 
 
En fin hälsning från min fina vän
Lena låg även i brevlådanoch väntade,
tyvärr blev det inte Toscana denna gång...
 
Och av bror med familj fick jag ett
fint mini växthus med ljus och
godsaker - kryddor likväl som
hyacinter till jul kommer att bli
perfekt där i. 
 
Dessutom fina hälsningar
och samtal/sms som värmer.
 
Ju äldre jag blir desto mer uppskattar
och värdesätter de vänner som står 
ut med mig och hänger kvar ❤️
 
Bättre få men genuina vänner än 
många ytliga och falska.
 
Älskar er!
 
 
 



Anna - Fotograf & Rovfågeltränare säger

Den där plankan såg ju oerhört god ut! Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack snälla! Och ja, makens plankor är en riktig 🎯
Therese Bjärstig

2017-07-28 @ 19:49:36
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: