Hjortron

 
Nu kan man njuta av
solvarma och mogna hjortron.
 
De är dock inget favoritbär, 
det går betydligt mer blåbär 
och framförallt lingon här hemma.
 
Barnen packade och begav sig
till farmor ikväll då de vill dra ut 
på ledigheten och ha sovmorgon.
 
Det gör att jag kan smyga igång
med jobb ostört i morgon :-)
 
Gruvar faktiskt inte utan det 
känns riktigt okej att ta tag i
ansökningar, artiklar och
annat som väntar.
 
Dessutom har jag lovat barnen
att jag ska vara ledig någon dag
då det är uppehåll och åka på
djurpark med dem.
 
Så det innebär att det "bara" 
blir fyra dagar denna första
arbetsvecka :-)
 



Linda/Candygirl säger

Hoppas första dagen går fint. Jag har tre dagar kvar.. på torsdag kör det igång. Och jag gruvar mig. Vill verkligen INTE :-(

2017-07-31 @ 10:34:02
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Skönt att mjukstarta arbetsveckan så att den blir en dag kortare. Jag börjar en onsdag så det känns perfekt!

kram

2017-07-31 @ 16:08:42
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: