Preppat

Ett foto från i midsommras då vi
hade femkamp där en av grenarna
var att äta kex med sådana här 
i munnen... 😂
 
 
 
Hundarna har fått mat
och rastats för kvällen.
 
Bogge har jag försökt fästa
elektroderna på efter bästa förmåga
så att de inte ska lossna som de
gjorde i går natt.
 
Och tjejerna har borstat tänderna
och installerat sig i Lurans rum där
jag bäddat till kusinerna som 
sover över här i natt 💕
 
Själv har jag bäddat i soffan 
för en natt med Eroz.
 
Tror bestämt jag ska leta reda på
en engelsk deckare som sällskap
innan jag dunar in.
 
Men känner jag ungarna rätt så
lär de inte somna än på ett bra tag...
 
* * *
 
Kors i taket, alla fyra barn 
somnade sött utan något spring
eller krångel?!
 
Någon film blev det dock inte
då jag "råkade" kolla mailen och
såg att jag fått tillbaka en artikel från
engelsk språkgranskning.
 
Nu ett par timmar senare är jag
klar med den :-)
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: