Gott och blandat

 
 
Denna vecka innehåller
verkligen gott och blandat.
 
Barnen åker till farmor och
farfar i två dagar så det blir inte
många fler dagar på fritids för dem
innan sommarledigheten tar vid.
 
Själv har jag kunnat bocka
av en halvårsrapport och är på
godväg med en av revideringarna
på en av artiklarna som kommit åter.
 
Och det är bara måndag idag ;-p
 
Förhoppningsvis hinner jag med
en till revidering och så lite jobb
på en påbörjad artikel som alltid
prioriterats bort till förmån för
andra mer akuta saker...
 
Förutom de inbokade mötena
och avstämningarna som stundar
så här innan semestern tar vid.
 
Funderar eventuellt att vara
ledig på fredag och jobba måndag
istället, men får se hur det blir med
det när det närmar sig helgen.
 
Jag har även lovat mig själv en
skön skogspromenad med Eroz
som friskvård när vädret tillåter.
 
Nu blir det hämtpizza med
gubben och en lat måndagskväll,
precis vad jag behöver :-)
 
 
 



Linda/Candygirl säger

HÄrligt när ledigheten närmar sig.... jag ska jobbat till och med onsdag. Tänkte först ta kompledigt onsdag - men vädret lockar inte. Sparar dom timmarna till en annan gång.

2017-06-26 @ 16:53:13
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Ja, det var mycket got och blandat för er del denna vecka. Hoppas allt ska avlöpa planenligt .D

Kram

2017-06-27 @ 09:49:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Cissi säger

Låter som en bra vecka ni har framför er :) skönt när semestern närmar sig

2017-06-27 @ 18:01:19
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Tina säger

Hej vännen! Så skönt att få lite tid på tu man hand med gubben! Det är nog så viktigt ibland. Jag är trött och det känns att det börjar närma sig semester för mig också. Jag jobbar den här veckan och nästa sen är jag ledig i fyra sköna veckor hoppas jag! KRAM

2017-06-28 @ 07:45:39
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Jenni säger

Det här var ju nästan ett jobbigt inlägg, först bild på godis som jag borde försöka hålla mig ifrån och sen prat om hämtpizza..skulle kanske inte vara så dumt nu när barnen är borta :D

Snart semester, själv jobbar jag till på fredag men får ledigt sen!

Ha en toppenbra sommar!
KRam

2017-06-28 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: