Vatten och kräkningar

 
 
 
En underbar sommardag vaknade
jag upp till, dock ingen sovmorgon då
 Eroz är dålig i magen och kräks :-(
 
Men då hann jag å andra sidan
ta reda på all tvätt, dammsuga
och skura innan barnen vaknade.
 
Sedan blev det ett par timmars 
jobb trots att jag tänkt vara ledig...
 
Barnen var ledsna och besvikna
då planen var att åka och bada idag.
 
Men med okry valp åker man
ingenstans... :-(
 
Snälla grannar förbarmade sig
dock så barnen fick följa med
dem på badstranden.
 
Själv är jag hemma och ser till
att Eroz får i sig vatten.
 
Förhoppningsvis hinner jag slå
ner arslet i solstolen också med
en tidning eller bok i handen.
 
Sämre kan man ha det!
 
 



Linda/Candygirl säger

stackars liten... trodde först nån av barnen var magsjuk.. men det här är ju inte direkt bättre. Hoppas det är övergående.

jag hann aldrig till solstolen idag... haha.. massa annat i vägen. Men ute var jag så det vart en massa sol ändå.

Bläckfisk och scampi köper vi fryst på Thaibutiken. Bara att tina och tillaga. Kanon ju.

2017-06-30 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: