Åsele

 
 
Dagen har tillbringats i Åsele på
Kulturhuset för ett handledningsmöte
 
Mötet kändes konstruktivt och
det finns nu en klar tidsplan
att förhålla sig till.
 
Vi hann även med att spåna på
lämplig opponent och betygsnämnd.
Ett fika på Kronan hanns också
med, och där rådde stor utförsäljning
så för lite och inget fick en fågel och
ägg följa med mig hem.
 
Det är ju snart påsk!
 
 
 
 
Köpte även ett gäng ekorrar
som jag nu inser nog snarare 
ska föreställa rävar?!
 
Bara att skaffa ett lämpligt
ris att hänga allt i nu...
 
 
 
 
 
 
 



åsa i åsele säger

Skönt att mötet kändes vettigt å att det ledde fram till något bra.

Här har jag haft problem med min bråkiga mage,
vilket förstörde en massa...

Synd Du inte kunde komma förbi, jag har ångest över fortsättningen med Bullen, vad som är bäst för alla parter... behöver nån att bolla med, nån som inte är känslomässigt involverad.
Fick rådet idag å inte tänka känslor utan ekonomiskt och säkerhet, är det värt att kosta på honom dyr veterinärvård och i så fall för vems skull, min eller Bullen?
Ska jag vänta till dess han biter eller skadar Elin/någon då han mår sämre å inte är på humör, som läget är nu tänker jag i flera steg å låter honom stanna kvar ute ifall vi har barn på besök.

Måste nog gå in på Kronan en sväng :)

kram

2017-03-30 @ 20:49:25
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: