Boet fullt igen

 
Nu är ungarna äntligen hemma
efter att ha tillbringat halva lovet hos
farmor/farfar och mormor/morfar.
 
Luran har begett sig på en 
sportlovsaktivitet på biblioteket
medan Bogge är hemma med 
mig och spelar lite.
 
Jag betar av lite intervjuer och
läser in lite material och har
passat på att jobba medan de
varit borta så att jag ska kunna
tillbringa torsdag och fredag
med dem och ha lite lov.
 
Känns som om jag med behöver
lite ledighet... i varje fall en rejäl
sovmorgon ;-p
 
Jag är så tung i huvudet 
och trodde bihålorna spökade igen,
men det verkar vara allergi?! 
 
 
 



åsa i åsele säger

Pratade med IngaBritt idag å hörde att tillökning väntas omkring 8 april, de hade varit på UL... så spännande :)

Tänk om det bara blir flickbebisar ;-)
Visst har Ni tänkt en pojk?

Idag har jag ont i min rygg,
har troligtvis överansträngt mig.

Vad för kul ska Du å ungarna hitta på?

Här har Elin varit på aktivitet varje dag å även morgondagen är uppbokad.

Jag hoppas ju på lite finare väder till i morgon.

kram

2017-03-08 @ 15:59:58
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Znogge säger

Här blommar hasseln sedan ett bra tillbaka så nog är allergisäsongen redan här. Hoppas huvudet piggnar till sig igen!

Kram

2017-03-08 @ 17:51:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

vad roligt för Luran <3 och Bogge <3 att ha både mormor/morfar och farmor/farfar att vara hos och sova över, det är guld värt för barn att få ha det så
kramar <3

2017-03-14 @ 17:48:48
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: