Julklapp

 
 
 
Julfantast som jag är så 
sprider jag även julklapparna
över året, eller åtminstone 
fram till påska ;-)
 
Skämt å sido, men saken 
är den att på lördag får barnen och
deras kusiner sin gemensamma
julklapp som är en dag på det
nya leklandet i Umeå som nyligen
slagit upp dörrarna, en hotellvistelse
och så givetvis shopping.
 
Själv längtar jag mest efter en
riktigt god för- och varmrätt!
 
Barnen har i alla fall nedräkning
och det har jag med, alla måsten
känns så mycket lättare om man har
något trevligt att se fram emot.
 
Igår gick det i ett, och dagen i 
dag ser inte ut att bli mindre hektisk.
 
Intervju, inläsning, projekmöte,
reivew av en artikel och ytterligare
ett möte med anledning av det
gör att dagen lär försvinna 
i ett nafs!
 
Särskilt som jag assisteras av
en sjukling här hemma :-(
 
Sköt att kunna kombinera VAB
och jobb sådana här gånger...
 
 
 



Linda/Candygirl säger

Men så mysigt... hoppas det blir en kanonhelg. Lekland är roliga - även för vuxna. Om man tillåter sig! :-)

2017-03-22 @ 12:08:22
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Vilken härlig julklapp att förverkliga nu till helgen! Hoppas att sjuklingen är frisk igen bara och att ingen annan blir smittad.

Kram

2017-03-22 @ 18:29:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Jag hoppas sjuklingen är piggelin innan lördag.

Julen varar fram till påsk... :)

kram

2017-03-22 @ 20:25:04
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: