Läge att fira

 
 
Familjens badkruka ak Bogge
som hatar att duscha, bada och
framförallt tvätta håret har idag 
tagit den gröna Baddaren.
 
Verkligen kul och värt att fira! 🐳
 
Själv fick jag besked att jag kommit in
på ReaL, ett kompetens- och karriärsprogram
inom forskningsledarskap som kommer
att pågå 2017-2018 :-)
 
Jag har även kommit in på en kurs som
som renderar pedagogisk digital kompetens,
som jag hoppas och tror kommer att berika
mig då jag är involverad i webbaserade
utbildningar och jobbar mycket
på distans.
 
I år kommer jag verkligen att investera
i mig själv, vilket känns oerhört 
kul och spännande!
 
 



christin säger

Jamen det låter ju fantastiskt spännande och kul!! Jag hoppas att du skiter i att försöka öka ditt motionerande från sköna promenader till att springa, så att du håller dej frisk så att du hinner/orkar göra allt detta. För jag antar att det inte är något man snyter ur näsan.... Så var rädd om dej så att det går bra!!
Kramar!!

Svar: Du är klok och vis du, ska lyssna på dig och kroppen och ta det vackert! Önskar dig en fin helg ❤️
Therese Bjärstig

2017-03-23 @ 19:43:30
Linda/Candygirl säger

Men tre gånger grattis. Wow. Champagnen fram!!!

2017-03-23 @ 20:20:46
URL: http://www.candygirl.nu
Anonym säger

Hipp hipp Hurra :) kram

2017-03-23 @ 20:59:56
åsa i åsele säger

Så klart jag som blev anonym...

2017-03-23 @ 21:00:26
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Mammsen säger

Grattis till er båda

2017-03-23 @ 21:32:10
URL: http://mammsen.wordpress.com
Marie Svensson säger

Vad roligt! Alltid kul att utvecklas. Själv har jag äntligen sökt barnmorskeutbildningen som jag tänkt så många gånger. Hoppas, hoppas jag kommer in bara. Å stort grattis till den lille badkrukan! :-) //Marie

Svar: Åhhh så skoj!!! Jag ska hålla tummen för dig att du kommer in! Kan verkligen tänka mig dig som en barnmorska 👍🏻 Hoppas så att du nu får börja läsa å göra något du velat! Kramar
Therese Bjärstig

2017-03-27 @ 07:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: