Miss Clarity

 
 
 
Idag inviger jag min klänning
"Alice" från Miss Clarity.
 
När Underbara Clara släppte
denna kollektion hängde jag 
på låset för att knipa denna
klänning som jag blev kär i
vid första ögonkastet.
 
Begränsad numrerad upplaga
och framställd på ett sjysst sätt
gör att jag trots priset slog till.
 
Och med tanke på hur skön
den är så ångrar jag inte köpet
för en sekund!
 
 



Farmor säger

Tack för en toppen kväll kram svärmor.

Svar: <3 <3 <3
Therese Bjärstig

2017-05-20 @ 12:09:48
Linda/Candygirl säger

Härligt med bra köp.

Alla köper blommigt nu. Det finns bara blommigt i affärerna. Och jag kan inte ha blommigt. Vet inte hur jag ska stå/gå och sitta. Ser så otroligt fånigt ut.

Men det är fint på alla andra...

2017-05-23 @ 07:11:26
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: