Tiden går fort

 
 
 
Tänk, redan i morgon 
åker vi hem igen, tiden har
gått så fort...
 
Vi har ju massa mer kvar
att se, även om vi nu bockat av
de vanligaste turistfällorna ;-p
 
I morse hängde vi på låset
tillsammans med alla tyska 
pensionärer och japaner och 
beskådade Prags slott,
katedral m.m.
 
Sedan blev det en tur med
spårvagnen och toanöd ledde
till att vi hamnade på ett Indiskt
hak som jag annars aldrig skulle
ha tittar åt ens, men nu var vi 
fyra personer som drack var sin 
stor öl och gick loss på en liten
men naggande god buffé.
 
 
 
 
Jag kände mig som en intern
med tanke på brickorna 😂
 
Men de matchade priset då vi
åt och drack för mindre än 60 kr
per person och det var sååå gott!
 
Kriminellt prisvärt enades vi om.
 
Ikväll går Björnloppet av stapeln där
hemma, vilket jag och Svea sprungit
de sista åren, men inte i år.
 
Kanske tur med tanke på hur otränad 
jag är för tillfället... Men väl hemma 
så ska jag försöka komma igång 
med löpningen tänkte jag.
 
Ikväll springer istället Luran med
sin tremänning Lova, hoppas det
ska gå bra 👏🏻🏃🏼‍♀️🏅
 
 



Znogge säger

I Prag är det fortfarande billigt att vara turist och staden är verkligen fin. Härlig värme fick ni dessutom.

2017-05-31 @ 16:15:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

SKulle gärna göra ett besökt där... kul att se lite nytt. HOppas resan hem går fint.

2017-06-01 @ 11:52:38
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: