Färgklick till jul

 
 
När stugan är rensad så 
fortsätter jag att fynda i 
husvagnen :-)
 
Där hittade jag bland annat
denna härliga gryta i nyskick
som blir perfekt att plantera
hyachinter i eller servera 
julgröten ur. 
 
Här väntar nu lite mera jobb
och sedan ska jag packa och
skjutsa barnen till mormor
och morfar då jag sätter mig
i bilen för att köra till Luleå 
i morgon 🚙
 
Hoppas att det inte ska vara
allt för halt och resan både dit och
sedan hem på fredag eftermiddag
går smidigt utan incidenter.
 
 
 



Erika säger

Åh, vilken fin gryta!

Svar: Ja, blev superglad över att hitta den! 😊
Therese Bjärstig

2017-11-01 @ 16:23:00
znogge säger

Precis en sådan grytan har vi i sommarstugan. Grytan är drygt femtio år gammal och kostade 25 kronor då!

Kram

2017-11-01 @ 20:08:18
URL: http://znogge.wordpress.com
ansepanse säger

mamma hade en liten söt kaffepanna just i den färgen och det mönstret
kramar <3

2017-11-03 @ 13:15:54
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: