Grönt - ska det vara så svårt?!

 
 
Oj, oj hur svårt kan det vara?!
 
Igår sprang jag på Biltema, Jula,
Rusta och Coop på jakt efter gröna
julkulor. Utan framgång. 
 
(Men jag kom ut med en grön 
sjärna med belysning från Coop iaf)
 
Alla andra rengbågens färger,
men inte grönt... jag menar såväl
julgranen som Grinchen är ju grön
så då borde det väl gå att uppbringa
gröna kulor kan man tycka?!
 
Googlade och dessa nedan ska
visst finnas på Jysk så jag håller 
tummarna och ska försöka lägga
vantarna på några kartonger på
torsdag då jag är i stan igen.
 
Annars får jag titta på tradera...
 
Har någon gröna kulor som de
vill sälja och bor i krokarna är det
också mycket välkommet!
 
 
 
 
Annars då? Jo, fortsatt galet mycket
med tandläkarbesök, läxor, jobb
utvecklingssamtal, aktiviteter, väntan 
på att en kusin ska göra entré och ett
föredrag i grannkommunen ikväll...
 
Högt, lågt, stort och smått i en härlig
mix som gör att veckorna susar fram!
 
 
 



Marie Svensson säger

Jag har slutat klä julgran och har slängt alla kulor. Men gröna har jag nog aldrig haft? Här är också fullt upp med artikelgranskning, glasögonval, grupparbete, yoga, kaffedrickande och bloggläsande. Allt för att "slippa" artikelgranskningen ;-) Läser just nu en artikel där man avnavlat barn inom 10 sek efter födseln och jämfört med de som fått med sig blodet från moderkaka/navelsträng. Låter som Mengele, men studien gjordes i Halmstad 2008 - 09. Gissa resultatet.. Barn rekommenderas sen avnavling för de fick lågt s-ferritin.. nähä..?! //Marie

Svar: Hoppas det gått bra med artikelgranskningen? Lät spännande! Men hoppas du hinner adventsmysa också och att du haft en fin förstaadvent ❤️ Kram
Therese Bjärstig

2017-11-21 @ 15:11:19
Popprinsessan säger

Inga gröna kulor här.. här blir det vita ( i år också :-) ) Tänkte dock ge mig ut på en liten shopping-runda imorgon för att se om jag hittar något nytt kul. Bara för att liksom :-)
Kram

2017-11-22 @ 09:36:31
URL: http://www.popprinsessan.se
Erica Nilsson säger

Tips: christmastime.co.uk har ALLT! Och då menar jag allt.

Jo, mitt instakonto är öppet. Annars har jag skrivit ett inlägg nu, bara för din skull haha

Kram

2017-11-22 @ 11:48:17
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Linda/Candygirl säger

Jag tror jag har.. ska jag kolla?

2017-11-22 @ 20:40:45
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: