Romantik

 
 
Vi brukar försöka ta oss
ut för en gemensam jaktdag
i samband med vår bröllopsdag.
 
Så även i år.
 
En sagolik vinterdag, men lite
kallt (mellan 12-16 minusgrader).
 
Friskt!
 
 
 
 
Dock blev det ingen älg trots
fina sök. Men massor av fågel
skrämde vi däremot upp.
 
Väl hemma så värmer vi oss med
lite glögg, och även hundarna får
vara inne och mysa med oss.
 
Jag funderar på att slå på bastun
för att basta lite senare när maken
snor ihop plankstek med älgfile
till middag. Ett firande i min
smak utan tvekan!
 
Att jag fick köpa en egen bukett
med rosor till bröllopsdagen väger
lätt när man får en sådan här dag 😜
 
 



Linda/Candygirl säger

Men vilken fantasktisk fin bild på er. GRATTIS på bröllopsdagen. Visst är det kul att ha samma intressen? Vilket jag också vill tro ökar chanserna att förhållandet håller på sikt. vi är ju väldigt lika i det mesta (inte jogging dock, men den vill jag ändå ha för mig själv) och vi närmar ju oss 30 så... Låter som underbart firande i min mening.Jag har dock aldrig jagat själv - men jag har följt med min pappa när jag var liten. och middagen... mmmm.. Grattis, igen. Och så önskar jag er MÅNGA, MÅNGA fina år tillsammans i framtiden.

2017-11-18 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: