Svartvitt

 
 
Började dagen med utvärdering
och återkoppling på ett test av min
personlighet och ledaregenskaper.
 
Mycket stämde och fångades upp,
annat inte (eller så har jag dålig 
självinsikt/kännedom). 
 
Jag befann mig inom
normalfördelningen rörande 
alla fem områden då många av
svaren är kontextberoende och
vetkliga situationer oftast inte är
svarta eller vita utan på en gråskala
så visade det sig givetvis.
 
Bogge har hunnit med ett besök 
till tandläkaren då han skadat en
tand och jag har varit iväg och
fotat mig så att jag ska kunna
förnya körkortet.
 
 
 
 
På det hela taget en riktigt 
svartvit dag i alltifrån klädsel
till adventsstaken.
 
Årets variant blir rätt brandsäker
då ljusen står i grovsalt i en
gammal gjutjärnspanna.
 
Trevlig helg!
 
 



Znogge säger

Vilken personlig och fin adventsljusstake. Skulle gärna vilja ha en ny...

Kram och trevlig helg!

2017-11-24 @ 16:46:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Coolt med svarta ljus. Gillar.

2017-11-27 @ 19:53:55
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: