Eftertanke och tankar

 
 
 
En riktig regnruskig dag är till ända.
Dagen har gått i ett med avstämning,
lönesamtal, möte, grönläsning, revidering
och inläsning/förberedelser.
 
Många tankar, men också eftertanke
och tacksamhet då en olycka inträffade
på gatan. Men som tur är verkar det
ha gått bra för de inblandade.
 
Barnen såg räddningsfordonen och
blåljus och blev oroliga och hade 
massor av frågor innan de kom 
till ro och kunde somna.
 
Livet händer här och nu, och ibland
behövs påminnelser om vad som är
viktigt och spelar roll.
 
Fokus och prioriteringar känns
ofta självklara om man bara lyfter
blicken och ser till helheten.
 
 



znogge säger

Så skönt att ingen blev allvarligt skadad i olyckan men nog leder det till eftertanke.

Kram

2017-10-04 @ 07:39:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Meen fyy huvva, jag hoppas allt gått bra för alla inblandade.

Ibland behövs en sådan händelse för att man ska komma ihåg det viktiga här i livet.

kram

2017-10-04 @ 07:49:06
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Jessica Högberg säger

Lättare sagt än gjort att lyfta blicken och se helheten...

2017-10-04 @ 09:48:04
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Grannen Nina säger

Ja det blev en chockerande hemkomst efter min operation. Vilken änglavakt han hade min Melvin. Tror mitt hjärta stannade en stund då Camilla ringde. Tacksamhet känner man. Kunde ha gått riktigt illa. Ha en bra dag ❤️

Svar: Ja jag kan lova att n var och är i mina tankar ❤️ Tufft att anlända efter op till detta... men gläds åt att det ä då verkar ha gått bra, och jag har från flera håll hört folk skryta över Melvins kloka, smarta, ödmjuka och fina inlägg på FB. Jag har ju inte själv FB så jag har inte läst, men tror du kan vara en stolt mor hur din son har hanterat detta - all kärlek och credd till er 👍🏻👏🏻👊🏻
Therese Bjärstig

2017-10-04 @ 13:22:17
ansepanse säger

vad skönt att det inte blev så allvarligt
kramar <3

2017-10-05 @ 13:12:01
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: