En tur till stugan?

 
 
I helgen hoppas jag hinna med
en tur till stugan för att rensa
ut det sista i köket och fundera
över vilka möbler som ska 
behållas/målas och vilka
som ska bort.
 
Är någon sugen på en soffa
i furu är den bara att hämta
kan jag meddela redan nu ;-)
 
 
 
 
Längtar tills furun är ett minne blott,
tak och väggar ska få en omgång
med vit/grå färg är tanken.
 
Sedan ska en ny bäddsoffa från MIO
inhandlas och ett nytt litet kök från
IKEA... Men var sak har sin tid.
 
 
 



åsa i åsele säger

Har Du något kvar där i stugan som Du tror jag kanske vill ha så... :)
fast jag vill inte ha den där soffan ;-)

Ha en fin torsdag - jag fick för mig att det var fredag idag å blev rakt orolig ;-)

kram

2017-10-26 @ 13:13:11
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

jo men det är ju det som är roligt också, det ska ta lite tid och sedan blir det ju bra och precis som man vill ha det
kramar <3

2017-10-26 @ 13:32:44
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: