Snö och advent feeling

 
 
Ute snöar det nu för fullt,
och jag har precis värmt mig
en stor mugg med chaite.
 
I väntan på att teet ska dra så
råkade jag bläddra i ett utskick
från Jotex och blev allt lite kär
i dessa granlampor.
 
Längtan efter advent slog
plötsligt till med full kraft!
 
Men jag får hålla mig från
att ta fram stjärnor och stakar
en stund till, men en ljusslinga
måste jag nog ändå ta och
smyga fram...
 
 



christin säger

du får skaffa dej något som inte är så "advent och juligt" som lyser upp i mörkret.....det har vi och det gör sej fint och man kan njuta av mörkret, lite i alla fall.
här i byn så finns en flaggstångsgran redan uppe och det är så himla härligt och vackert....

Kramisar!!

Svar: Ja har rn slinga hos hundarna och på altan, men ska till stan och då ska jag kika på rusta eller ÖB ell jula om jag hittar något som lyser upp 💡
Therese Bjärstig

2017-10-25 @ 11:07:31
ansepanse säger

jaha nu har det alltså börjat med det vita :)
jo, de där granarna är vackra och ljusslinga :) det tänkte jag på igår att jag nog vill sätta upp ute på altanen :) det blir nog till helgen tror jag :) kan nog inte hålla mig längre än så
massor av kramar <3

2017-10-25 @ 13:29:28
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: