Solsken

 
 
Här ska vi så småningom
fylla upp, grusa och ha vår
eldplats och tre bänkar.
 
Det är så skoj att drömma
och planera, även om vi
här och nu har fullt upp med
att rensa ut allt ur stugan så
att vi ska kunna måla
tak och väggar till våren.
 
Jag klurar även på att lägga
in en golvmatta på trägolvet 
för att göra det mer lättstädat,
men jag har ännu inte bestämt
mig för hur jag ska göra...
 
Tur att jag har en hel vinter
på mig att fundera och vela ;-)
 
 
 
 
Vi nyttjar den gamla grillplatsen
för att elda träbråte och för att
grilla korv då magarna började
knorra och vilja ha mat.
 
En perfekt dag att sätta in
på solskenskontot!
 
 
 



Jessica Högberg säger

Fy så mysigt!!

2017-10-07 @ 23:28:30
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
ansepanse säger

lite höstsol sitter aldrig fel :)
vad härligt att få drömma och planera
kramar <3

2017-10-08 @ 19:26:39
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: