Doften

 
 
Alltså doften av mandarin/clementin,
finns det något annat som kan väcka
längtan efter advent och jul som just
den doften?!
 
Funderar nästan på att spela
lite julmusik ;-)
 
En blöt förmiddag på tema skog,
jakt och rekreation forsätter nu med
mer skog, varvat med nyckelbiotoper,
integration, hållbara fjäll, grön
översiktsplan och Leader.
 
Ny utlysning av forskarmedel har
kommit och jag är sugen att söka
medel för egen räkning men även
för en postdoktor då jag har 
en synnerligen duktig blivande
doktor som jag gärna ser 
fortsätter att forska ;-)
 
 



ansepanse säger

håller med, den doften är förknippad med jul, fast jag har inte någon längtan efter jul nu
kramar <3

2017-09-14 @ 13:25:56
URL: http://kinaguld.blogg.se
Erika säger

Ica körde fram en pall julmust igår, så du är nog på rätt spår! :)

Svar: Wihooo 😜🎅🏼🎄🎁
Therese Bjärstig

2017-09-14 @ 17:51:41
Johanna - Livet vid havet säger

Ljuvlig doft! Haha, undrade just när du skulle börja prata om julen. Har du druckit någon glögg än? ;)

2017-09-19 @ 21:00:50
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: