Fredagsmys

 
 
 
Jag älskar verkligen hösten då
man kan börja tända ljus och
mysa till det.
 
Ute är det vackert, men liiite för mycket
regn och gråväder för min smak
i år dock.
 
 
 
 
 
Luran har med sig kusinen hem
efter skolan idag då de ska på disco
ikväll och sedan ha övernattning.
 
Bogge funderar också på att gå
på disco då han nu äntligen är stor
nog, han och Axel skulle bestämma
sig ikväll, så jag skulle tro att jag
har ett gäng ungar att lämna/hämta
ikväll. Nu har man stora barn!
 
Men jag vete katten vad det blir för
fredagsmys då det blev fredagstaco
redan till lunch på My Way...
 
Tjejerna hördes vilja göra middag
så jag är inställd på korv och
makaroner 😜 
 
 
 



Znogge säger

Ja, när det börjar bli dags för disco då är barnen stora :D Här blir det taco men jag åt chili con carne till lunch så det känns lite som tårta på tårta. Men gott det var det :D

Kram

2017-09-22 @ 15:15:35
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

barnen växer och blir stora :)
kramar <3

2017-09-23 @ 13:11:27
URL: http://kinaguld.blogg.se
Johanna - Livet vid havet säger

Ja, det är så mysigt nu när det börjar bli höst. Tända massa ljus på kvällen & bara mysa i soffan under filten när barnen har lagt sig! Här ska vara skoldisco på fredag, men vid 19:30 när det börjar, lär Leija sova som en stock :P Så det får bli när hon blir lite större...

2017-09-23 @ 15:13:02
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: