Kaffe och jobb

 
 
Idag så slipper jag dricka
kaffe i spöregn och frysa, men
å andra sidan är ju kaffe aldrig 
så gott som i skogen...
 
 
 
Men idag behövde jag verkligen
sitta vid datorn och beta av handledning,
möten och skriva färdigt ett utkast till en
ansökan så att den blir klar någon gång.
 
Dessutom har jag skickat in en artikel
jag reviderat rekordsnabbt, så kombinationen
jobb/jakt är inte dum. Man hinner tänka
mycket då man sitter på pass...
 
Det var så jag fick ihop min avhandling ;-)
 
 
 
 
Frågan är om jag är effektiv nog under
eftermiddagen och kvällen eller om jag
måste ut i skogen igen för att få lite
mer jobb gjort?! 
 
 



Lena i Wales säger

Lycka till!
Ibland kör det ihop sej, har själv inte hunnit titta in på bloggar på ett tag, men nu ska det förhoppningsvis bli lite lugnt här.

2017-09-13 @ 17:02:19
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
ansepanse säger

visst är det så att man har lugn och ro att tänka, det är som mina eftermiddagspromenader med vovvarna, då kommer jag på en massa bra grejor
massor av kramar <3

2017-09-14 @ 13:22:35
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: