Mycket, som sagt mycket...

 
 
Mycket att stå i denna vecka,
artikelrevideringar, avstämning, 
handledning, uppstart av nytt
projekt och ansökningar.
 
Det är inget problem att fylla
arbetsdagarna ;-p
 
Tur det, tiden går fort då
man har mycket att stå i,
vilket är bra då man
längtar.
 
Och i morgon väntar en tur till
staden för att sent om sider hålla
min docentföreläsning och för att ha
ett planeringsmöte för en slutrapport.
 
Men på fredag, då hoppas jag
kunna ropa hej och fira stort,
jag återkommer givetvis med 
vad det gäller när allt är klart.
 
Och på tal om mycket så blev
dagens asiatiskinspererade 
glasnudelwook verkligen
mycket god.
 
Ha nu en fortsatt fin vecka så
"hörs" vi på fredag!
 
 
 



Åsa i Åsele säger

Meen... jag trodde Du jagade?

Ha en fin torsdag, kram

2017-09-07 @ 07:52:31
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

då är du iväg till staden idag, hoppas att allt går bra, jag håller tummarna, stenhårt, och kör försiktigt
massor av kramar till er alla <3

2017-09-07 @ 13:27:52
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: