En dag i staden

 
 
Hemkommen från en dag
i staden med möte, föreläsning
och lite annat.
 
Strålande sol och riktigt varmt,
så trots att gatorna inte sopats
från grus så har ungarna fått 
ta fram sina cyklar.
 
Ett säkert vårtecken!
 
Själv är jag sugen på att pilla
ned några penséer, de borde
klara sig i uterummet...
 
 Men kanske bäst att vänta
ytterligare en tid.
 
Tids nog.
 
 



christin säger

Satsa på penséer du, de ska ju tåla ner till -5* så inne i uterummet så bör de klara sej alldeles ypperligt.
Jag är själv chockad (av glädje) över att se hur mycket snöhögarna framför huset minskat bara i natt!!! Och att det blöta försvinner ner i marken direkt är ju bara ett plus...

Ha en fin dag!!

Svar: Ja, jag ska nog göra det, men ska iväg på konferens till veckan så jag väntar nog tills jag kommer hem då jag gissar att de annars kommer att sloka rejält då gubben inte är den som kommer ihåg att vattna ;-D Blir rejält varmt i uterummet redan nu nämligen! Regnet i dag gör susen, oj så snön smälter, men jag klagar inte! KRAMAR
Therese Bjärstig

2018-04-18 @ 08:22:42
Lena i Wales säger

Äntligen vårlikt hos dej!

2018-04-18 @ 09:05:13
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
ansepanse säger

J åkte till sta´n i lördags i några ärenden och då bad jag honom att köpa penséer, också blå :) dem har jag i amplar på altanen nu, riktigt fint och roligt
Igår såg jag vitsippor och idag har jag sett blåsippor, tänk vad glad man blir av alla vårtecken
massor av kramar <3

2018-04-18 @ 17:16:24
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: