Glädjande

 
 
Sista dagen är gjord,
forskningssatsningen formellt
avslutad och jag har gjort min
presentation.
 
Och dagens bästa är utan 
tvekan den positiva feedback
och värmande ord jag fick
efter min presentation.
 
Älsk på den äldre herre som
gjorde min dag!
 
En artikel har blivit accepterad
och en norsk forskaransökan som
jag är med på ett litet hörn i går
in i morgon. Det rullar på...
 
Är nu på Arlanda och hoppas
att hemresan rullar på lika bra
så att jag slipper förseningar
och kommer hem i tid.
 
Nästa vecka bli det ytterligare 
en tripp till Stockholm, eller snarare
Sigtuna, och det ska bli spännande
att se om det grönskar ännu mer då.
 
Nu var det inte så mycket grönt,
men väl rosa körsbärsblom 🌸
 
Ljuvligt!
 
 



Frida - Vita Villan säger

Så härligt att höra att det rullar på och verka gå så bra! 👍💗
Hoppas du kommer hem ordentligt!
Kram 💞

2018-04-24 @ 21:15:19
URL: http://viitavillan.se
åsa i åsele säger

Elin tackar för grattishälsningen.

Så fint med körsbärsblommor.

kram

2018-04-25 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: