Inte iform

 
 
Vakade tidigt i morse, snett efter fem
på grund av ryggen som varit mer
än lovligt besvärlig sista veckan :-(
 
Kan lungt säga att jag inte är iform.
 
Men inget ont som inte har något
gott med sig, jag hann stöka undan
påsken i morse och städa lite.
 
Vovvarna trodde jag var knasig
som var uppe och stökade den
tiden, så de låg lungt kvar.
 
Sedan kom plogbilen så då
fick jag ut och skotta lite, med
betoning på lite då ryggen sa
ifrång med bestämdhet.
 
Sjukt trist, men jag får väl ta
och läsa det nya numret av iform
och se om det smittar av sig ;-P
 
 
 



åsa i åsele säger

Vi vill gärna träffa Er, om Du vill kan Du lämna Svea här då Du kommer till Åsele.
Så hinner Elin & Svea umgås :)
Hör av Dig när Du vet vilken tid...
kram

2018-04-05 @ 13:48:55
Marie Svensson säger

Prova yoga! Jag är i princip smärtfri efter regelbunden yoga. Helt fantastiskt! //Marie

Svar: Kul att det fungerade för dig, men med min kroniska kotförskjutning vågar jag inte, min kusin med liknande besvär blev tvärtom jätte dålig av yoga så ja... jag får isf börja lättas möjligt. KRAM
Therese Bjärstig

2018-04-06 @ 10:16:00
Frida - Vita Villan säger

Ååh hoppas verkligen att det blir bättre med ryggen!

2018-04-08 @ 09:03:16
URL: http://viitavillan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: